Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΕΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ... ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΑΜΕ!!!

Οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου
---------------------------------------


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

-  Αυτός είναι ένας φοβερός (απαράδεκτος) έλεγχος, Δανάη. Είσαι πολύ πιο έξυπνη από αυτό.
-   Το ξέρω, μπαμπά…
-  Νομίζω πως είναι ώρα να επιστρέψουμε στις βασικές αρχές της προσωπικής ευθύνης σ’ αυτό το θέμα (να αναλάβεις τις ευθύνες σου). Από πού νομίζεις ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε;
-  (Η Δανάη σκέφτεται…) Να υποβάλουμε μήνυση κατά του σχολικού συστήματος;
-   Τι γνώμη έχεις για κάτι λιγότερο αμερικάνικο, όπως για παράδειγμα 
   ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;
-----------------------------------------------------------------------------------------











ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

Ω μεγάλε βωμέ
της παθητικής διασκέδασης…
Εναπόθεσε σ’  εμένα
 τις παράφωνες – αταίριαστες
 εικόνες σου με τέτοια ταχύτητα,
ώστε να καταστήσουν τη γραμμική μου σκέψη
ΑΔΥΝΑΤΗ (δηλ. ώστε να μην μπορώ να σκεφτώ) !!! 
-----------------------------------------------------------------------------------------


  







ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ είχε στην κατοχή του μια τηλεόραση. Αναφέρεται σε μια νέα βιογραφία ότι ο σπουδαίος συγγραφέας πέρασε πολλές νύχτες διερωτώμενος
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ!!!                                                                                  




Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012


       ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ 


 Τη Δευτέρα 14 Μαΐου 2012 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του 7ου Γυμνασίου Ηρακλείου στο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου. Οι μαθητές του Α3 του 7ου Γυμνασίου επισκέφτηκαν το τμήμα Α1 και Α2 του Πειραματικού  με στόχο να παρακολουθήσουν μια συνέντευξη από τον δημοσιογράφο κ. Βασίλη Σπυριδάκη.
    Οι μαθητές  και των δύο σχολείων είχαν τη δυνατότητα να ρωτήσουν και να μάθουν πολλά πράγματα για τη δημοσιογραφία. Όσον αφορά τον κ. Σπυριδάκη, πρώην διευθυντή της εφημερίδας ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ,
αποκάλυψε στα παιδιά πολλά από τα μυστικά ενός δημοσιογράφου, όπως για παράδειγμα ότι οι δημοσιογράφοι στις εφημερίδες συχνά προσθέτουν πολλές ανούσιες πληροφορίες και δημιουργούν δελεαστικούς τίτλους με σκοπό την πώληση.        Επιπλέον, είπε ότι ένας σωστός δημοσιογράφος πρέπει πάντα να ακούει και μετά να μιλά και ότι χρειάζεται πολλές γνώσεις καθώς και υπομονή, για να πετύχει κάποιος στον τομέα της αυτό.
    Για τη ζωή του είπε ότι ξεκίνησε με αυτό το επάγγελμα, επειδή η μεγάλη του αγάπη ήταν το γράψιμο. Ότι η κρίση πλέον τον έχει επηρεάσει, αλλά ελπίζει και πιστεύει στην Ελλάδα. Πρόσθεσε ότι έχει βρεθεί σε επικίνδυνες καταστάσεις στο παρελθόν. Έχει πάρει συνεντεύξεις από ποιητές, συγγραφείς, πολιτικούς, στρατηγούς ακόμα και από ληστές.
    Τέλος, ανέφερε τι πρόκειται να κάνει ίσως στο μέλλον - να γράψει την αυτοβιογραφία του – και είπε ότι τώρα ασχολείται με την εκπομπή του στο κανάλι Creta Channel κάθε Παρασκευή και με το ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει σχετικά με το ταλέντο κάποιων μουσικών της Κρήτης.
   Αφού έλυσε όλες τις απορίες των μαθητών σχετικά με τη δημοσιογραφία, τους αποχαιρέτησε και κατόπιν αποχώρησε από την αίθουσα.
    Η εμπειρία αυτή θα μείνει αξέχαστη τόσο στα παιδιά του 7ου  όσο και του Πειραματικού Γυμνασίου, εφόσον άντλησαν αμέτρητες πληροφορίες για τη δημοσιογραφία.

                    Οι μαθήτριες
                                     του 7ου Γυμνασίου
                                     Ηρακλείου Κρήτης
                         Κλεάνθη Κρίθινου &
                                 Νίκη Νικολουδάκη

                                                     
                                   

                                           
 
 
 

   

                    ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ Ε.ΡΑ. 



    Την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012 το σχολείο μας πραγματοποίησε  εκπαιδευτική εκδρομή στην Ε.ΡΑ. (Ελληνική Ραδιοφωνία). Εκεί θα ήταν η πρώτη  φορά που θα συναντούσαμε τα τμήματα Α1 και  Α2 απ’ το Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου με τα οποία  ως τότε επικοινωνούσαμε μόνο στο διαδίκτυο.
   Όταν φτάσαμε στην Ε.ΡΑ, μάς περίμεναν  έμπειροι δημοσιογράφοι προκειμένου να μας ξεναγήσουν στον χώρο. Αρχικά, μας πήγαν σε μια αίθουσα, όπου είδαμε κι από κοντά τις κονσόλες με τις οποίες λειτουργεί ο ραδιοφωνικός σταθμός. Εκεί , ορισμένοι μαθητές και από τα δύο σχολεία πήραν την πρωτοβουλία και βγήκαν ζωντανά στον αέρα. Αναφέρθηκαν στην εργασία που κάνουμε μαζί τα δύο σχολεία στο διαδίκτυο σχετικά με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Τα υπόλοιπα παιδιά μοιραστήκαμε σε ομάδες και πήραμε συνέντευξη από δύο δημοσιογράφους που εργάζονται στον συγκεκριμένο ραδιοφωνικό σταθμό. Έπειτα από αυτή την εμπειρία μπήκαμε σε μια μικρή αίθουσα παρακολουθώντας και μαθαίνοντας πράγματα για το μοντάζ.
    Μετά από όλα αυτά τα ενδιαφέροντα πράγματα, φύγαμε και γυρίσαμε πίσω στα σχολεία μας. Πραγματικά ήταν μια αξέχαστη εμπειρία την οποία όλοι οι μαθητές  θα ήθελαν να ζήσουν!!    Ευχαριστούμε  όλους τους δημοσιογράφους του σταθμού για τη θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξαν και για τη φιλοξενία τους.
                                          Οι μαθητές του Α3 του 7ου Γυμνασίου