Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Λίγα λόγια για το ραδιόφωνο....

To ραδιόφωνο είναι η συσκευή που λειτουργεί ως "ραδιοδέκτης - μετατροπέας" : λαμβάνοντας τις ραδιοφωνικές εκπομπές των ραδιοφωνικών σταθμών τις μετατρέπει σε ήχο. Τα ραδιοφωνικά κύματα εκπέμπονται από τον πομπό και φτάνουν στον δέκτη (δηλαδή το ραδιόφωνο). Τα κύματα αυτά αποκωδικοποιούνται από τη συσκευή και μετατρέπονται σε ηλεκτρικό ρεύμα και στη συνέχεια σε ήχο, που είναι και το τελικό αποτέλεσμα του ραδιοφώνου.

Μπορούμε να διακρίνουμε τα ακόλουθα είδη ραδιοφώνου: 
- Το αναλογικό ή συμβατικό ραδιόφωνο
- Το ραδιόφωνο με υπο-φέρον.
- Το ψηφιακό ραδιόφωνο
- Το δορυφορικό ραδιόφωνο.
- Το  διαδικτυακό ραδιόφωνο

Στην ανάπτυξη του ραδιοφώνου, ως συσκευής, συνέβαλε αποφασιστικά η τεχνολογία των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων. Έτσι, σήμερα, είναι δυνατή η κατασκευή ιδιαίτερα μικρών ραδιοφωνικών δεκτών, τόσο μικρών, μάλιστα, ώστε να ενσωματώνονται σε συσκευές όπως τα κινητά τηλέφωνα. Το ραδιόφωνο παραμένει σημαντικός φορέας τόσο πληροφοριών όσο και μουσικής, ακροαστικής διασκέδασης και η μόνη εναλλακτική λύση για τους ανθρώπους που θέλουν να ενημερώνονται ή να διασκεδάζουν, κάνοντας παράλληλα και κάποια άλλη εργασία, όπως, π.χ., να οδηγούν, να διαβάζουν ή να γράφουν.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ .........

Αγαπητοί μας φίλοι ,
σας στέλνουμε το δικό μας ερωτηματολόγιο και τις ερωτήσεις που θα κάναμε σ΄ έναν εργαζόμενο στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση. Περιμένουμε και τη δική σας εργασία .
οι μαθητές του Α3 του
7ου Γυμνασίου.

Ερωτηματολόγιο

------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ...

1.ΤΙ ΣΑΣ ΩΘΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;
2.ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ;
3.ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;
4.ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ; ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ;
5.ΕΧΕΤΕ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ;
6.ΜΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΑΣ;
7.ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΤΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ;
9.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΑΣ;
10.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ; ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ;
11.ΑΝ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ, ΘΑ ΔΕΧΟΣΑΣΤΑΝ;
12.ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ;
13.ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ, ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 'Η ΜΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ;

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Α3 ΤΟΥ 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:
ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΤΑΣΟΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ, ΑΝΤΕΛΙΝΑ, ΚΛΕΑΝΘΗ.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ. ΑΠΟ ΤΟ 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.


Τηλεόραση

Ιστορία Τηλεόρασης

Ιστορία Ραδιοφώνου

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Για μια ασφαλή περιήγηση στον κυβερνοχώρο...

Ασφαλές Διαδίκτυο

ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Διαδίκτυο ναι, αλλά με προσοχή, ενημέρωση και υπευθυνότητα!

     Αγαπητοί μας φίλοι,
     η εργασία που έχουμε αναλάβει απαιτεί την αναζήτηση στοιχείων       
     στο  διαδίκτυο. Κατά την πλοήγησή μας λοιπόν οφείλουμε να είμαστε  
     προσεκτικοί και να προσέχουμε, μεταξύ άλλων,  όσα ακολουθούν.

     Καλή πλοήγηση... με ασφάλεια!
                                                  TO A3 ΤΟΥ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ        

Internet Safety